.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تعمیر ترازوی دیجیتال مهم ترین مسئله در زمان خرید ترازوی دیجیتال است ، برای خرید ترازو باید به نکات زیادی مانند : کیفیتترازو ، ظاهر و نوع بدنه ، قیمت ترازوی دیجیتال ، تطابق دستگاه با فروشگاه توجه کرد و پس از خرید باید به تعمیرات ترازوی دیجیتال اهمیت داد .

در انواع ترازوی دیجیتال از نظر خدمات پس از فروش ترازو می توان بهترین ترازو را ترازوی محک و ترازوی پند معرفی نمود که در حالت خرید کیفیت و ظاهر فوق العاده ای دارند و در زمان خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال بهترین خدمات را ارائه می دهند .

کارخانه ی محک و کارخانه ی پند در زمینه ی خدمات در تمام نقاط ایران به صورت کاملا دقیق در حال فعالیت می باشند و فعالیت های خود را در تمام زمینه های توزین الکترونیک با برنامه ای دقیق مدیریت می نمایند ، شهرت امروز ترازوی محک و ترازوی پند نتیجه ی تلاش بی وقعه ی مدیران و تمامی پرسنل این دو شرکت مطرح در زمینه ی سیستم های توزین می باشد .

تعمیرات ترازو به دلیل حساسیت قطعات توزین باید توسط افرادی انجام پذیرد که اطلاعات کاملی در مورد تمامی قطعات ترازوی دیجیتالی داشته باشند و دوره ی خدمات ترازو را به صورت کامل پشت سر گذاشته باشند و از کارکرد و نحوه ی تعمیر قطعات ترازو شناخت داشته باشند .

معمولا کاربران ترازو در زمان استفاده به دلیل عدم نصب صحیح و استفاده ی نادرست از دستگاه دچار مشکلاتی می گردند که با مراجعه به دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال می توانند به سادگی مشکل دستگاه را بر طرف نمایند .

به صورت متداول در زمان خرید ترازو ، نفری تحت عنوان نصابترازو به محل خرید اعزام می گردد که دستگاه را آماده و برای مشتری نصب می نماید و سپس ترازو دیجیتال را به صورت کامل به مشتری آموزش می دهد در مواردی که این امکان فراهم نیست ، مشتری با مطالعه ی دفترچه راهنمای ترازو دستگاه را نصب و راه اندازی می نماید که اگر تمام مطالب دفترچه به صورت دقیق انجام گیرد مشکلی برای کاربر پیش نمی آید .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال توسط افرادی آموزش دیده و مجرب صورت می گیرد که  با تکیه به تکنولوژی روز و به کارگیری جدید ترین روش های تعمیر ترازوی دیجیتال آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد ، خدمات انجام شده توسط این مرکز در زمان گارانتی ترازو به صورت رایگان می باشد و در صورت اتمام مدت گارانتی ، تعمیرات ترازوی دیجیتالی شامل هزینه می باشد که بر حسب تعرفه ی مشخص کارخانه تعیین می گردد .

دیجی اسکال تعمیر ترازوی دیجیتال را با ارائه ی سه ماه گارانتی تعمیر مجدد انجام می دهد و با تماس یک تماس خدمات را به محل مشتری ارسال می نماید .

در زمان تحویل ترازو دیجیتال تعمیر شده کارت گارانتی تعمیر ترازو را از تعمیر کار دریافت نمایید تا در زمان بروز مشکل مجدد بدون هزینه کار انجام گردد .



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : سه شنبه 21 بهمن 1393
.

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .

باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود

تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال تماس حاصل نمایید .

اسکول محک وباسکول پند دو برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

باسکول دیجیتالی محک سالهای زیادی است که در صنعت توزین دیجیتال برترین دستگاه ها را ارائه داده و دارای خدمات فوق العاده ی پس از فروش می باشد از سویی باسکول دیجیتالی پند نیز همپای باسکول محک در این صنعت در حال فعالیت می باشد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی در برند های ذکر شده می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

تعمیر باسکول در صورت درخواست مشتری در محل مشتری نیز انجام می گیرد .



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : سه شنبه 21 بهمن 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی