.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 در حالت ثابت باسکول فروشگاهی می باشد که در تمامی فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد ، بدنه ی کاملا فلزی بوده و باسکول با رنگ پادرکوت مقاوم پوشیده شده است ، این پوشش موجب جلو گیری از آسیب دیدن بدنه در برابر نور خورشید و یا برخورد مستقیم با آب می گردد .

باسکول پند سهم بزرگی در بازار باسکول داشته و تنوع مدل در دستگاه از ویژگی هایی است که موجب گردیده است همه ی گروه های صنفی محصولی از پند را در کارگاه خود داشته باشند ، کیفیت بالا و قدرت بدنه و نیز حفظ دقت در توزین از مواردی است که موجب برند شدن باسکول پند گردیده است ، امکان اتصال باسکول فروشگاهی از طریق پورت rs232 به کامپیوتر و پرینتر وجود داشته که انتقال اطلاعات را با صحت بالاتر به نتیجه می رساند و مهم در کارخانه برای محاسبات مالیاتی و حسابداری بسیار حائز اهمیت می باشد .

پارسنگ در باسکول این امکان را فراهم می آورد که وزن خالص کالا هایی که با ظرف یا محفظه توزین در حال توزین هستند محاسبه گردد .

مشخصات کلی باسکول پند فروشگاهی 500 کیلو گرم عبارتند از :

باسکول پند فروشگاهی 500 کیلو گرم مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها و محیط های نیمه صنعتی می باشد ، دقت  باسکول دیجیتال در توزین 100 گرم می باشد و دارای ابعاد 70 × 70 سانتی متر است ، باسکول پند ساخت ایران توسط کارخانه ی پند که دارای سابقه ی بسیار درخشانی در تولید باسکول است .
ویژگی های باسکول پند فروشگاهی 500 کیلو گرم شامل :

    ظرفیت توزین باسکول 500 کیلو گرم می باشد
    علم نمایشگر به صورت نمایش دو طرفه در قسمت پشت باسکول دیجیتالی قرار گرفته است
    دقت در حال توزین از ابتدای توزین تا انتهای توزین 100 گرم می باشد
    بدنه ی کاملا فلزی باسکول فروشگاهی پوشیده شده از رنگ پادرکوت مقاوم در تمام قسمت
    کلگی نمایشگر از فلز ساخته شده و قسمت نمایشگر از جنس تلق نشکن پوشیده شده است
    تلق نمایشگر قابل تعویض در صورت کدر شدن
    کاور محافظ برای قسمت کیبرد و نمایشگر
    کیبرد عملیاتی از اعداد ، پارسنگ و صفر کننده تشکیل شده است
    دسته ی بغل باسکول پند جهت جا به جایی آسان
    لودسل استیل استینلس با مقاومت و حفظ حساسیت
    نمایشگر باسکول دیجیتالی پند از led های واضح چراغی بوده که در محیط های تاریک قابل رویت می باشد
    تغذیه باسکول از برق شهری و در زمان قطع برق تامین توسط باتری داخلی





:: برچسب‌ها: باسکول فروشگاهی , باسکول پند , باسکول , باسکول دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : شنبه 13 دی 1393
.

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .
 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : پنج شنبه 11 دی 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی